Tato rtěnka je se svou příjemně krémovou konzistencí nepostradatelným spojencem pro vždy jemné a barevné rty.
Detailní popis produktu
Bohaté a velmi pohodlné barevné odstíny zanechávají na rtech závoj hedvábného lesku, který zůstane perfektní po dlouhou dobu. Intenzivní složení s jojobovým olejem a extraktem z květů granátového jablka voní po vanilce. Čisté potěšení pro vaše rty!
Jojobový olej: pečuje o hebkost rtů.
Extrakt z květů granátového jablka: udržuje rty jemné, mladistvé a krásně pigmentované.
Vhodná pro všechny typy rtů.
Použití
Nanášejte rtěnku přímo nebo pomocí štětečku na celé rty a to po nanesení slabé vrstvičky make-upu nebo transparentní tužky a konturovací tužky.
Vůně
Vanilky.
Složení
DICAPRYLYL ETHER, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, POLYETHYLENE, BIS-DIGLYCERYL POLYACYLADIPATE-2, SYNTHETIC WAX, CETYL DIMETHICONE, POLYSILICONE-11, ETHYLENE/PROPYLENE COPOLYMER, ETHYL VANILLIN, PENTAERYTHRITYL TETRA-DI-T-BUTYL HYDROXYHYDROCINNAMATE, SILICA, LAURETH-12, SIMMONDSIA CHINENSIS SEED OIL, TOCOPHEROL, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, POLYHYDROXYSTEARIC ACID, PUNICA GRANATUM FLOWER EXTRACT, POLYGLYCERYL-3 DIISOSTEARATE May contain [+/-, CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 42090, CI 77163, CI 19140, CI 77742, CI 15850, CI 15985, CI 45410, CI 73360. PAO: 36M.
Bez parabenů
Žádné cesory formaldehydu
Vyrobeno v itálii
Netestováno na zvířatech - Bottega Verde neprovádí a nikdy neprováděl testování svých produktů na zvířatech. Vždy jsme se zavázali dodržovat práva všech živých tvorů, což je jedna z našich hlavních etických hodnot. Poskytujeme záruku, že naše výrobky nejsou testovány na zvířatech, a to jak prostřednictvím dodržování směrnic Italské antivivisekční ligy (LAV), která stanovuje přísná pravidla pro celý výrobní proces, tak i dodržováním právní povinnosti, která platí pro všechny kosmetické společnosti působící v Evropské unii.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
V Pienza, typické vesnici v Toskánsku, začal v roce 1972 vyrábět kosmetiku malý obchod s bylinkami s názvem „Bottega Verde“.
Dnes se z malého bylinkářství stala velká italská kosmetická společnost s více než 380 obchody jedné značky.